2013. szept. 20.

1. rész


Kedves olvasóim! 
Húha egy kicsit -nagyon- késtem, amit egy bizonyos ok miatt csináltam. Féltem felrakni! Miért? Azért, mert a prológusra 41 követőt és 11 kommentet kaptam (Jézusom, nagyon köszönöm, nem is tudjátok mennyire hálás vagyok érte! <3) és ha az első rész nem sikerül annyira, mint a bevezetőm, akkor elpártolnak mellőlem és csökkeni fog ez a számomra hatalmas szám. Remélem ez is annyira tetszeni fog nektek, minden egyes szóban, illetve mondatban a szívem - lelkem benne van! Dalnak Olly Murs - Dear Darlin' c. számát választottam, amit szeretek és szerintem ehhez az átívelő részhez tökéletesen illik. Áh, nagyon izgulok, szóval itt lenne az első rész. Hagyjatok magatok után bármiféle nyomot, mert tényleg kiváncsi vagyok a véleményetekre! :) Btw. Hogy megy a suli? Kinek milyen az idei tanév eddig? :)
ui.: CSATLAKOZZATOK FACEBOOK CSOPORTOMBA! (LINK)


ÖLEL TITEKET: Zsuu L. Storayne

I. RÉSZ



Dear Darlin'
Félek. Félek attól, hogy mi fog várni rám. Egy új, másik kontinens. Ismeretlen emberek. Minden lehetőség adott az újrakezdésre, csak élnem kell vele. Én buta nem gondoltam semmire, csak arra, hogy el kell hagynom Londont. Az emlékek gondolatára még a szőr is feláll a hátamon. Őt is úgy érinti, mint engem? Hogy keze alatt a lány bőre ugyanúgy ég, mint az enyém? De a legfontosabb. A lány tudja egyáltalán úgy szeretni Liamet, mint én valaha? Kétlem!

A repülő lassabban kezd szállni. Mindjárt földet érünk. Még mindig félek, hogy mi lesz akkor, ha esetleg kiutálnak engem innen. A kilátás helyett Eleanort kezdem bámulni, aki még mindig valamit dünnyög mellettem. Ugyanezt tette felszálláskor is, - hogy tud ennyit aludni?! Kicsit megrázom a vállát, mire összerezzen.
- Eli - súgom, de nem kel fel. Hihetetlen számomra, hogy mennyi ideig képes szunyókálni, de fel kell keltenem. Kicsit erősebben kezdem ébresztgetni. Szemei lassan kinyílnak, és tekintete rám szegeződik. - Jó reggelt csipkerózsika - mondom és nevetni kezd. Nem nyávog, hogy felkeltettem és nem hisztizik, hogy tovább tarthassa íriszeit a sötét mennyországban.
- Hello - mondja és megdörzsöli szemeit. Úgy látszik, neki ez az egy fajta felkelés. Érdekes.
- Mindjárt leszállunk - minden kérdés nélkül megvonja vállait, majd egy mosoly kíséretében elhagyja ülését. Míg ő egyedül hagy, gondolkozom.
Vajon valakinek hiányozni fogok? Valaki meg fog érteni, aki nem ismeri annyira az érzéseimet, mint Eleanor? Nem, nem fognak. Miért is foglalkoznának velem? Egy senki vagyok számukra. Egy senki, aki két és fél évig Liam barátnője volt és az az időszak alatt ápolta olyanok lelkét, akik konkrétan utálták. Ez a legjobb megfogalmazás, hogy mindenki utált. Igen egytől, egyig. Könnycseppek jelentek meg újra szememben és erősen beleharaptam alsó ajkamba. Azt mondta nekem apukám régebben, hogy egy fiúért csak akkor szabad sírni, ha bánt. Nem mondta, hogy fizikailag vagy lelkileg, de Liam mélyen a lelkembe mart és mit sem törődve hosszúnak mondható kapcsolatunknak, elment. Egy másik lány ágyáig. Arcomat egy kínkeserves mosoly lepi el, de nem tudom visszatartani a sírást. Mennyit sírtam én mostanság? Nagyon sokat!
- Jézus nagyon sokan vannak a mosdónál - mondja El és gatyájába törli, minden bizonnyal vizes kezét. - Jaaaj ugye nem sírtál? - arcáról lefagyott a mosoly. Kislányos arccal figyel, majd belenéztem bűntudattal teli szemeibe, szinte újra elsírtam magamat. - Úgy sajnálom - leül a helyére és megölel. Nem tehetek róla, ki kell adnom magamból. Nem tudom más formájába, mert ha táncolok, ha boxolok, ha bármit is csinálok, ő jut eszembe. Az együtt töltött idő közben olyan erős kapcsolat alakult ki köztünk, hogy mindent együtt csináltunk. Persze azért nem mindent, de ha időnk engedte a szabadnapokat minden bizonnyal együtt töltöttük. Mint minden normális szerelmes.
- Kedves utasaink kérjük, kapcsolják be biztonsági öveiket, megkezdjük a leszállást - mondja a hangszóróból egy női hang és eleget teszek a kérésnek.
A gép kicsit megdől, majd földet ér. A gép fut a leszállópályán és az érzéseim olyan gyorsasággal sokasodnak fel, hogy mellkasom majd' szétrobban. Olyan vagyok, mint egy repülő. Két és fél évig felszálltam, most meg magányosan elhagyom az utasteret. A gép leáll, a motor kikapcsol. Az érzelmek felszínre törnek..

A repülőt pár stewardess segítségével elhagyjuk, majd körülnézek. Süt a nap, az emberek rohannak és a felhők, mint a bárányok, gyülekezni kezdtek. Hát persze, megérkezek, és egyből esnie kell.
- Remélem nem fog esni - mondja a barátnőm és felhúzza a feje tetejére szemüvegét. Nem válaszolok, csak magamban elmormolom a választ.
Kifele vesszük az irányt és körbe - körbe forog a fejünk az emberek között. Mindenki siet, rohan pedig semmi olyan dolguk nincs, ami világváltó. Nem kell országot irányítaniuk, nem kell embereket megműteniük.. tulajdonképpen semmit sem kell csinálniuk, de attól még felborítják az embert, mert ők "annyira sietnek", tényleg, nagyon kell rohanniuk, megvenni az utolsó Gucci táskát.

Megérkezik a taxi. A sofőrrel betuszkoljuk a bőröndjeinket, majd hotelunk címe megadása után elindulunk. A hangulat fagyos és félek, hogy Eleanor időközben meggondolta magát ezzel az egész utazással kapcsolatban.
- Mennyi idő körülbelül? - kérdezem zavartan, mire a borostás ember a GPS-re tekint. Követem példáját és én is szuggerálni kezdtem. 
- Fél óra hölgyem - szól hátra és Eleanorra pillantok, aki sebesen gépel valamit.
- Louis? - kérdezem és egy pirulás után mosolyogva bólint. Biztos vagyok benne, hogy már ezerszer megírták egymásnak, hogy mennyire szeretik és hiányolják egymást és vagy 100 szívecske smiley hagyta el a másik kézírását. Olyan aranyosak és ez olyan hihetetlen! 

Megállunk. Kinézek a sötétített ablakon és egy gyönyörű fehér épületet pillantok meg. Ajtaját egy tető fedi, minden bizonnyal az eső ellen. Ablakait ezüst keret díszíti és a felső -tizedik- emeleten már egyre jobban sötétedik az árnyalata. Az alkalmazott, aki öltönyét bambulta a bejárat előtt áll és a taxi érkezésére kihúzza magát.
- Köszönjük - mondom és kifizetem az utat. 
Kiszállunk a kocsiból és a csomagunk átvétele után, a hotel irányába vesszük az irányt. A férfi az ajtóból jól végignézz rajtunk, mire egy gúnyos mosolyt küldök felé. Nem pasizni jöttem ide, hanem felejteni! 
- Azta mindenit! - mondja Eleanor és körbenézz, immáron már az épületen belül.
- Bizony - mondom, és nem hisznek a szemeimnek. A hotel gyönyörű, belülről is. A padlót fénylő kövezet díszíti, amin élvezet sétálni. A mennyezet elegáns fehér, ami tökéletesen illik a fehér bőr kanapékhoz. Az emberek szaladnak, ordibálnak, de a kinézet mindent elfelejtett velem és szinte süketnek érzem magamat arra a pár perce, amíg bámészkodok. 
- Üdvözlöm önöket szállodánkban - mondja egy szőkés barna hajú hölgy a pult mögül. Oda kapom a fejemet és egy 'bájos mosoly' kíséretében odasétálok és hátranézek, mivel barátnőm még mindig nyál csorgatva figyeli az épület belsejét. Nevetni kezdek rajta, mivel egy kínai kislány belesétált és ő csak ide - oda kapkodja a fejét, hogy hol lehetek most pontosan. 
- Jó napot! Danielle Peazer vagyok, és szobafoglalásom van - mondom és a nő szigorú tekintetre vált. A monitorját kezdi bámulni, úgy tesz, mintha nagyon okos lenne és össze-vissza nyomkod valamit szerencsétlen kijelzőn. 
- Sajnos nem találom - mondja és a gúny, a megvetés és a szánalom teljesen kivehető szavaiból. Nem is értem, hogy miért utál, de előveszi telefonját a zsebéből és a hátterén ott virít Liam arca. Szemeim majd' kiesnek helyükről, de tartom magam és nem küldöm el melegebb éghajlatokra. Visszateszi két üzenet váltás után a telefont eredeti helyére, majd hátrasétál egy kulccsal teli falhoz. Levesz egyet a sok közül, majd egy világfájdalmas fejjel át nyújtja nekem. - 128-as szoba, 8-ik emelet. Kellemes időtöltést - mondja a kamu mosolyával és miután észbe kapok, hogy nem veszekedni jöttem ide, odasétálok a kicsit eltévedt Eleanorhoz. 
- Mehetünk fel? - kérdezem és ő bólint. Barna hajzuhataga kócos és nem értem mit csinált ebben a röpke 10 percben, amit külön töltöttünk, de nem akarom tudni. Inkább tartsa meg magában! 

A liftbe beszállunk és megnyomom a nyolcas gombot. Barátnőm telefonja a jellegzetes marimba hangon el kezd csilingelni, mire zsebéhez kap és előveszi. A kijelzőn Louis mosolyog rám és a fiút látva, nekem is mosolyognom kell. A lift megáll. 
- Egy perc - tátogja Eleanor és füléhez teszi a telefont. - Szia szerelmem - mondja és már nem is figyelek a párbeszédre, csak az ajtók számára. Ó, meg is találtam. Fehér ajtó, rajta arannyal a száma. Egyszerű, de nagyszerű.
Kicsit bátortalanul, de kinyitom a kulccsal az ajtót.  A szoba csodás, olyan, mint a képeken. A falak kicsit barackos beütésűek és egyből két fehér ággyal találom szembe magam. Jobbra egy ajtó, amibe benyitok. A fürdőszoba. Egy nagy kád, fehér falak és csempe, semmi extra. Kifele veszem az irányt, de akkor mikor már épp kilépek a fürdőből, egy ajtó orron csap. 
- Áú! - ordítok fel fájdalmamba és a vér végig folyik ujjaimon, ahogy odatartom kezem. Eleanor leguggol elém és zsebéből elővesz egy zsebit, amit nekem ad. 
- Bocsánat, nem direkt volt - mondja és lenézek a földre. Az alattunk lévő barack színű szőnyegre kezd folyni az orrom vére, amitől megijedek és beszaladok a csaphoz, ahonnan egy perccel ezelőtt kijöttem. A hideg víz kicsit csípi az orromat és undorom, ahogyan a mosdókagylón a piros vérem uralkodik. Egyik kezemmel orromat, a másikkal a csapot takarítom. Mikor már úgy érzem, hogy abbamaradt a vérzés elzárom a hideg vizet. A zsebivel megtörlöm arcomat és kimegyek a szobába. - Tényleg sajnálom, nem tudtam, hogy ott vagy - mondja sajnálatos tekintettel és hiszek neki. 
- Máskor figyeljünk oda, nem haragszom - ölelem át, amit ő szívesen fogad. A baráti hangulatot viszont megszakítja egy OneRepublic szám, amivel csak egy ember csörög. Kibújok barátnőm öleléséből és előkapom telefonom. 
- Igen? 
- Danielleeeeee - mondja az ismert rekedt hangjával. 
- Mondjad - kicsit sürgetem, mivel nem azért 'nyaralok', hogy vele bájcsevegjek. 
- Hallottam Louistól, hogy Ausztráliába vagytok, Adelaideben - mondja, és az ütő megáll bennem. Kössz El! 
- Igen, és? - próbálok higgadt maradni, de nagyon nehéz. 
- Mi is oda tartunk - mondja Harry a telefon másik végéről. Szívem nagyot dobban és a telefont kiejtem kezemből. Lefagyok. A szerelem nélkül lehet élni, de ha követ akkor nagyon nehezen.. és Liam pont ezt teszi!

18 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett, kedves Zsuu sok sikert a folytatáshoz. Örülök hogy nem hagytad abba az írást véglegesen. Én szívesen olvasom amiket irkálsz.
    Ölel Sunshine b

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sunshine b ! :)
      Nagyon örülök, hogy tetszett és köszönöm szépen :))
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  2. úúristeneeeeeeem<3 imádomimádom nagyoooooon kövit gyorsan:D

    VálaszTörlés
  3. Ma, amikor beléptem a blogger profilomba, nagy örömmel láttam, hogy meghoztad az első részt. Már nagyon vártam, hogy mi fog történni, és mit ne mondjak? A sorokat szinte faltam, a fogalmazásod ismét magával ragadt. A végével nagyon felcsigáztál. Liamék is Ausztráliába mennek? Kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki ebből. És kérlek, ne érezd úgy, hogy rossz, amit csinálsz, mert ez nem így van! Szóval ne félj. :)
    Várom a folytatást!<3
    xx S.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hazaértem és mikor megkaptam az emailt, hogy megjegyzéseim érkeztek, egyből rákattintottam. Hát nem is tudom, hogy mit mondjak, annyira kedves(ek) vagy(tok)! Köszönök mindent és nagyon örülök, hogy tetszik. :) A Liamék Ausztráliában dolog viszont valós dolgon alapul, mivel nemsokára ott koncerteznek! ;)
      Jövőhét péntek! :)
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  4. Drága Zsuu!♥
    Jajj istenkém, annyira tetszett ez a fejezet. Imádtam az egyszerű, de nagyszerű fogalmazásmódod, a gondolatok leírását, s még az idegtépő függővéget is. Új olvasód vagyok, bár már réges-rég feliratkoztam a blogra. Megérte időt szánni irományodra. Egyszerűen magával ragadó! Imádatát virtuálisan postázza: a bohókás olvasó, Elsa Bell

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Elsa Bell! :)
      Ááh itt virul a fejem a megjegyzésed láttán! Köszönök minden egyes kedves szót! :)
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  5. Drága Zsuu!
    El sem tudod képzelni, mennyire örültem a résznek! Emlékszem, véletlenül bukkantam a blogodra egy ajánló alapján. Kételkedve nyitottam meg, mivel annyiszor csalódtam már ilyenben. De aztán jöttél te meg a blogod és egyből megszerettelek titeket! Eleve már az tetszik, hogy Danielle-ről írsz, akit az első pillanattól fogva a szívembe zártam. A másik ok, amiért szükségét éreztem a feliratkozásnak, az a gyönyörű fogalmazásod! Le a kalappal, te aztán tényleg baromi tehetséges vagy! Ígérem, hogy örökké az olvasód leszek és minden részhez próbálok ilyen hosszú és részletes komit írni!♥
    Lots of love,
    Panna*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Panna*!
      Óóh én is szeretek minden egyes olvasót, köztük téged is! :)) Én sose éreztem magam "tehetségesnek", csak írom és írom amit gondolok. Áh ilyen szép igéretet se hallottam/olvastam még senkitől, hát remélem, hogy be is tartod. ;) Nagyon szépen köszönök neked, mindent! :))
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  6. Ne!Nee!Neee!:D Miért itt hagyod abba?! Ááá mit fogok én addig csinálni ameddig nem hozod az új részt?*-* mi lesz velem?!:D
    Káprázatosan fogalmazol*-* és a fantáziád is valami eszméletlen!! Nagyon nagyon várom a kövit!! Kb mikor hozod?:)
    xxx
    Liza:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De! Dee! Deee! Hogy, felcsigázzam az olvasóimat! Muhahaaaa. ;) Majd a csoportba néha posztolok egy - egy részletet az új részből, a Te kedvedért! :)
      Köszönök minden kedves szót!! :)
      Jövőhét pénteken posztolom, ha minden igaz du. fele :)
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  7. O.M.G. Nem is tudok egyebet írni. Ez egyszerűen fantasztikus lett, de hát mit vár tőled az ember. :') Minden szó, mondat és gondolat... egyszerűen... csodálatos. Oly szépen bemutattad nekünk a helyet, hogy legszívesebben ott lennék. Bár, ahogy maga elé képzeletem, olyan volt, mintha az egészet egy méterről néztem volna végig. Egyszerűen nagyszerű. Megérte feliratkoznom a blogra és várni az első részre. Nekem talán jobban is tetszett, mint a bevezető. :3
    Mondtam már, hogy irtó jól írsz? Nem? Hát most mondom: már-már bűn az, hogy ilyen remekül ki tudod fejteni a gondolataidat. Nagyon szeretem ezt a sztorit - már most -, akárcsak másik blogodat. Rajongód lettem, de komolyan. :D Ügyes vagy! Várom a jövőhét pénteket! :)
    domii, xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se tudok mást mondani, csak azt, hogy O.M.G! Konkrétan bekönnyeztem a kommenteden, de tényleg! Sose gondoltam volna, hogy egy olyan bloggerina fog ilyet mondani az én blogomról, akire felnézek. (Igen, most rád is gondoltam!!) Tényleg annyira hihetetlen!
      Én is szívesen ott lennék, főleg ha belegondolok mi fog történni még a hotelban. ;) Na ez spoiler volt, ajjjajjjj.
      Nagyon köszönök minden egyes kedves szót, rettentően sokat jelent számomra! :)) <3
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  8. Drága Zsuu!

    Már a prológussal megfogtál, a novellád iszonyat tetszett, teljes mértékben igazad van! De áttérek erre a részre.
    Imádtam! Ezt nyugodtan kijelenthetem. Mindaz, ahogy leírod, és megfogalmazod, csodálatos. Mostanában már meguntam, hogy mindenhol ki kell fejtenem a véleményem, de itt megéri. És a jó blogoknál, olyannál, mint ez. És ebben a blogban menedékre találtam. Igen, MENEDÉKRE! Annyira imádtam a Payzert, hogy azt szavakba önteni már-már túlságosan is nehéz lenne. Nekem ők ketten álompár voltak. Azt kívántam tartson örökre, és hogy nekem is olyan kedves, megértő barátom legyen, mint Liam, és olyan gyönyörű legyek, mint Dani.:') Amikor bele gondolok, hogy most Sophiam van, - amúgy nem utálom Sophiát, Liam így döntött, és Sophia szép, megérdemlik a boldogságot, nem erről van szó, csak - jó lenne belegondolni abba, hogy Payzer még tart. De nem így van... mindegy, nem is ez a lényeg. Amikor olyan napjaim vannak, hogy visszasírom azokat az időket, feljövök ide, és hiába van még csak első rész fönt, - ami mellesleg fenomenális lett - nosztalgiázni van kedvem. Elnézegetem a fejlécet, mestermű, ide vonulok vissza egy kicsit a való életből, ami most már nem a megtestesült álom, mivel Danielle, és Liam is külön utakon folytatja.
    Mindenesetre a rész fantasztikus lett, én nem csalódtam, benned, NE FÉLJ, kérlek, és kishitű se legyél, jó az, amit csinálsz, gratulációm! :) Nagyon várom már a következő részt, és Ausztráliában mindkettő, ez tetszik.:D
    xx, Bya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bya! :)
      Hát ilyen hosszú és kedves kommentet még talán sose olvastam, főleg úgy, hogy nekem szólt. Hát elakadt a lélegzetem és még a könnyem is kicsordult. Annyira...hihetetlen ez az egész. Menedék.. az én blogom? Hatalmas nagy bók számomra, de örülök, hogy így gondolod! Payzer. Imádtam, sőt én sose gondoltam volna, hogy valaha vége lesz és bevallom a mai napig ha meglátok egy Sophiam vagy Payzer képet elbőgöm magam. Mindkettőt a szomorúság miatt. De Liam így döntött és ha így boldog, akkor én is az leszek. :) Jézusom, ennyi kedves, dicsérő szó és én csak makogok itt.. áh, most szégyenlem magam! A fejléc drága Edina barátnőm műve, az a dicséret neki szól, de én örülök, ha tetszik. :)
      Nem tudok mást mondani, még mindig könnyes a szemem és egy értelmes mondatot nem tidok leírni csak megköszönni tudok mindent, azt viszont tényleg teljes szívemből! Nem is kivánhatnék nálatok jobb olvasókat :))
      Köszönök szépen mindent, hihetetlen hálás vagyok érte! <33
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  9. Drága Zsuu! :)

    A Dear Darlin' az egyik kedvenc számom, nagyon imádom, tényleg illik a részhez. Bár nem olvasás közben hallgattam, hanem most, mikor írom a kommentet. Zenehallgatás közben nem tudok olvasni, mert akkor nem fogom fel, hogy mit olvasok... :D
    Na de térjünk rá a részre. Nem csalódtam az első részben sem, még jobban tetszett, mint a prológus. Sajnálom Danielle-t, mert nagyon megviseli őt, hogy szétmentek Liam-mel. Kíváncsi vagyok a folytatásra NAGYON. Szóval csak így tovább, imádom már most. :)
    Az meg, hogy Liam-ék és Ausztráliába mennek... háááááááát, nagyon érdekel, hogy mi fog történni. :)

    Puszillak,
    Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bius! :)
      Elsőnek is hatalmas köszönet neked, hogy nem hagytam abba, de tényleg, miattad vagyok itt jelen!
      Furcsa, én mindig úgy írok és olvasok is, hogy valami zenének mennie kell, különben értelmetlen és egymástól teljesen független mondatokat értek, illetve írok. :D
      Remélem ez így is marad, hogy tetszeni fognak neked a részek és ennek igazán örülök :)) Nem fogok az Ausztráliás résszel csalódást okozni.. vagyis nagyon remélem!
      Köszönök mindent! <333

      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés