2013. okt. 18.

5. rész


Kedves Olvasóim! 
Kicsit -nagyon- késtem, de szerintem megérte. Meg vagyok életembe elégedve egy résszel, nem a hosszúsága hanem a tartalma miatt. A facebook csoportban volt egy játék, hogy ti szavakat írtatok amik ebbe a részbe beleírtam. Feladtátok a leckét, de muhaha gonosz vagyok és nem épp úgy csináltam ahogy azt Ti szerettétek volna. :D Amúgy a szavakat félkövérrel kiemeltem, hogy tudjátok miről van szó. Lépjetek be nyugodtan a FB csoportba -LINK- szerintem elég jó kis csapat gyűlt össze! :) Na nem dumálok fölöslegesen, hagyjatok valami kis nyomot magatok után, ha lehet komment formájában. Zenének Selena Gomez "Ghost Of You" c. számát választottam, bár nem szeretem a csajt. Nem tudom miért.. csak úgy jött. További kellemes napot és jó olvasást! :) 



ui.: Megnyitottam a következő blogom, -mivel az oldal kitett szavazásnál a 64(!!) szavazatból 21 Harryre esett- aminek főszereplője HARRY STYLES lesz. Link: Mistake. Elég durva sztorira tervezem és a facebook csoportban jövőhéten minden nap meg kell majd fejteni egy - egy dolgot amiből apró részleteket fogtok megtudni a sztoriról! Iratkozzatok fel a Mistake-re és lépjetek be a Facebook csoportba. :) 

Ölel titeket, Zsuu .xx

5.rész


Ghost Of You
Szomorúan sétálok a fürdő felé a szörnyű álom után. Minden Liam hibája. Már az is, hogy itt van most, már az idegileg kikészít. Tudom, hogy közel van, de tőlem még is oly’ távol. A tudat, hogy nem lesz soha többet az enyém, kikészít. Jó kis nyaralás ez, kivéve a mindennapi szenvedéseket. Nem akarok itt lenni, el akarok menni. Megrázom a fejem és a fürdő ajtaját kinyitom. Belépek, a kádba kellemesen langyos vízet kezdek engedni és ruháimat levetem magamról. Mindet leteszem a mosdó kagylóra és telefonomról bekapcsolok egy lejátszási listát, amiben a kedvenc zeneszámaim vannak. Elsőnek Britney Spears – 3 című szólal meg a hangszórókból és belelépek a kádba. Kezembe veszem telefonom és nézegetni kezdem a közösségi oldalakat. A víz szinte teljesen beteríti testem, ezért elállítom a csapot és egy nagy sóhaj kíséretében elnyújtózkodok a kádban ügyelve, hogy a telefonomon ne essen bele a vízbe. Újra szemem elé helyezem a kijelzőt és a twitteren egy különös trendre figyelek fel: „Payzer is back in Australia?!” Csalódást kell okoznom. Nem.

***

A kádból kilépve egyből egy fehér köntös után nyúlok, amit sikeresen fel is veszek. A pihe – puha anyag felmelegít és ezért libabőr jelenik meg testemen. A kádból kihúzom a dugót és kilépek a helységből. Meghökkent a látvány. Eleanor és Louis épp egy szenvedélyes csókcsata kiséretében ölelkeznek az ágyon, miközben Harry, Niall és Zayn undorodva elfordulnak, az én ágyamban.
- Szia Dani végre, hogy kijöttél – mondja Niall és világfájdalmas arc kíséretében feláll az ágyról. Megölel, visszaölelem, de amint érzi, hogy nincs rajtam semmi a köntösön kívül, elhúzódik vérvörös fejjel. – Ezek már megették egymás nyelvét – mondja és berohan a fürdőbe. Megrántom a vállam és ruhát keresve magamnak, kizárom a külvilágot. Csak akkor eszmélek fel, mikor Niall újra mellettem van. – Nem jössz el velünk valahova?
- Mármint kikkel? – kérdezem zavartan és alsó ajkamat rágva várom a választ.
- Zayn, Harry és én – mondja és Eleanor felé nézek, aki abbahagyta Louis fogászati ápolását.
- Randizni megyünk Louis-val – mondja a barátnőm és megrántom a vállam. Nem nagyon érdekel, múltkor is itt hagyott egyedül, már meg se lepődök az ilyenen. – Sajnálom – tátogja, mikor már látja, hogy a négy fiú nem ránk figyel. Mosolygok, de ez nem egy igaz mosoly. Mikor volt az? Hát igen. Akkor mikor még Liammel együtt voltunk. Együtt. Mi. Amikor létezett az Ő meg Én. Mikor szerettük egymást és csak egy szerelmespár voltunk a sok közül. Volt. Elmúlt. Pont.
- Indulunk drágám? – kérdezi Louis és megragadja Eleanor vézna kis ujjait. A fiú eszébe jut valami, vagyis azt olvasom le arcáról, majd felém kezd sétálni. A vér is meg fagy ereimben mikor felém tornyosul és megölel. Vele szoros kapcsolatban voltam mindig is, de csak úgy nem szoktuk ölelgetni egymást. Meglep ez a kedves gesztus és visszaölelem. – Ne törődj semmivel – suttogja fülembe és el is illan a rossz kedvem. Kilépek öleléséből és ők is a szobából. Én maradtam itt, három fiúval.
- Na mit csinálunk? – kérdezi Zayn és vizslatni kezd engem. Kérdőn pillantok feléjük, de rájövök, hogy rajtam tulajdonképpen nincsen semmi ruhadarab.
- Elsőnek is kimentek a szobából és felöltözök – mondom, és kifele mutatok az ajtó felé. Harry és Niall ajkait lebiggyeszti, Zayn meg csak röhögve hagyja el a szobát. Az ajtó becsapódása után felveszem fehérneműim, egy fehér kicsit kinyúlt pólót és egy farmer nadrágot. Lábamra nem veszek semmit, így zsebembe csúsztatom a telefont és mezítláb átrohanok a fiúk szobájába. – Hali – mondom és hajamba túrok. Nem bírja a kiképzést.
- Na nézünk valami filmet? – kérdezi Harry a táskájában kutatva, gondolom filmek után.
- Persze – mosolygok és leguggolok mellé keresni valami elfogadhatót.
- 50 első randi? – kérdezi Harry, úgy tűnik mind a hármunktól. Kérdőn pillantok rá és válaszol a fel nem tett kérdésemre. – Adam Sandler.
-  Fúú. Sosem szerettem őt – rápillantok a borítóra és bólintok, hogy biztos Ő az a színész akit nem bírok. – És nem is fogom.
- Mit nem szeretsz Adamben? – kérdezi Zayn.
- Liam jut róla eszembe – szinte suttogom, de így is megértik amit mondok. Csönd lesz. Kínos csönd.
- De most jóba vagytok, nem?! – kérdezi tőlem Niall, aki épp az ágyra ugrott, ami nyikorgott egyet a hirtelen  nagy súly miatt.
- Voltunk. Hát jelenleg nem vagyunk – mondom értelmetlen mondatokban Liammel való kapcsolatomat. A földet kezdem nézni és újra megszólalok. – De remélem egyszer talán még leszünk.
- És te még szereted? – kérdezi a szőke, újra. Nagyot nyelek. Hazudjak magamnak és a fiúknak is? Nem, ők fontosak számomra és nem fogom őket becsapni.
- Még mindig szeretem – mondom és mosolygok. Boldogság járja át a testem. Gerincemen végig fut valamiféle bizsergés a Liam név hallatára és gyomromban a pillangók megrendezték a Forma 1-t. Levakarhatatlan mosoly ül ki arcomra.
- Akkor ezt tudassuk Liammel is – mondja Harry és egy hirtelen mozdulattal kirántja zsebemből a telefont és még reagálni sincs időm, már szalad is ki a szobából. Mikor végre kapcsolok utána eredek.
- ADD VISSZA – kiabálom mikor már a folyosón megpillantom göndör fürtjeit. Mérgesen kezdek futni és ő utánam fordul.
- Előbb kapj el! – mérgemben rohanni kezdek és csak annyit látok, hogy benyit egy ajtón és becsukja azt. Mikor oda érek elolvasom a feliratot. „Férfimosdó”. Benyissak? Mi van ha valaki kidob innen? De ott a telefonom és Liamnek akar írni! Benyitok, nagy lelkierőt véve, de akkor neki ütközök egy nagy, izmos testnek. Felnézek és kínomban a hajamat kezdem piszkálni és a földet pásztázom.
- Szia Liam - suttogom.

10 megjegyzés:

  1. Drága Zsuu !
    Imádom nekem nagyon tetszik és a szavakat is jól beleírtad gartulálok remélem hamar küldöd a következő részt egyébként titkon remélem hogy újra összejönnek.
    Ölel Sunshine b

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sunshine b! :)
      Örülök, hogy tetszik és köszönöm szépen a kedves szavakat. Nagyon jól esnek. :))
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  2. Ááá, ez valami hihetetlen! A ki bevezetőt olvastam, már akkor kezdett bizseregni testem minden pontja, és ahogy elmélyedtem a sorok közt, az tűnt fel, hogy nincs megállás, ez a történet egyszerűen magába szippantott. Szörnyen imádom, nem tudom kifejezni, mennyire! Egyszerűen... nem tudom szavakba önteni. Tökéletes, kész, kifogytam a dicsérő szavakból. Csak annyit, hogy ABBA NE HAGYD az írást körülbelül... soha. Annyira jó az amit csinálsz és annyira jól csinálod, hogy az már fáj. Te vagy a kedvenc bloggerinám, esküszöm. Eleinte a Voice. c. blogod volt a best, de ez, oh my gosh, most jobban tetszik. Tele van mindennel, amire szükségem van. Poénok, kínos helyzetek, fordulatok, izgalom, valódi érzelmek és még sorolhatnám a végtelenségig. Fenomenális! Minden elismerésem a tiéd, kedves Zsuu. :) <3
    Domii, xoxo

    VálaszTörlés
  3. és itt hagyod abba?hát szabad ilyet?:D Fantasztikus lett,nagyon ügyesen és nem vártan illesztetted be a szavakat:) várom már a kövit xx :)

    VálaszTörlés
  4. Nem is tudom mit írjak először. Olyan sok mindent kéne mondanom, és nem tudok egyszerre mindent ideírni, de akkor most megpróbálom szépen lassan.:D
    Az elején, ahogy indítottál, azt hittem megint egy szomorú rész következik, de egyre és egyre viccesebb, vidámabb lett, amitől én is mosolyogtam.
    Meglepődtem, hogy Zayn, Niall és Harry is megjelent, de ha ők benne vannak, szomorú rész már nem lehetett, gondoltam én ezt, és így is lett. A zene is tetszett, annak ellenére, hogy nekem sem a szívem csücske Selena.:D Az is tetszik, hogy kiemelted azokat a mondatokat, amik fontosak voltak. A végén halálra röhögtem, izgultam magam, most mi lesz. Harry egy állat, Dani pedig egyből érezheti magát szerencsésnek, és nem szerencsésnek.:D Nagyon jó rész lett, én imádtam, és kíváncsian várom mi lesz itt, mi lesz itt.*-*
    xx, Bya

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Drága Zsuu! (Remélem nem gond, ha így nevezlek)

    Szóval. Nem rég kezdtem olvasni a blogod és mondhatni rögtön beleszerettem! Remekül foglamazol és az alapsztori is nagyon szuper.
    A rész nagyon jól sikerült, nekem elnyerte a tetszésem...
    Várom a következő rész!
    Kérlek siess! :)

    Puszi,
    Sophie Knight xx
    U.i: Eggyel több lett a rendszeres olvasód...;)

    VálaszTörlés
  7. Kicsit lemaradtam a történettel, de pótlom!
    Az elejét imádtam, ezért...
    Vár nálam vmi: http://coolspyacademy.blogspot.hu/p/dijak.html
    Ha érdekel a sztorim kukkants bele! xx

    VálaszTörlés
  8. Kb fél óra alatt végeztem azt összes résszel( de csak azért volt ennyi mert mást is csináltam) és már most mondhatom, ez az egyik kedvenc blogom! Nagyon jó!
    Alig várom a kövit!

    VálaszTörlés
  9. Zsuu! Nagyon jo siess a kovivel!!:)♡

    VálaszTörlés