2013. okt. 2.

3. rész

Kedves Olvasóim!
Meg is érkezett az új rész, de a következő csak vasárnap jön, mivel szombaton dolgozok és pénteken iskolai hajó kirándulásra megyek. Köszönök mindent, tényleg, eszméletlenül, hihetetlenül jó olvasók vagytok! :) Nem is akartam most olyan nagyon sok mindent írni.. Kellemes olvasást! 

Ölel titeket, Zsuu .xx



3. RÉSZ


Impossible
Itt van karjaim közt és én mozdulni se tudok. Nagy levegőt veszek és próbálom remegő lábaimat egyhelyben tartani. Gyomrom háromszor kisebb lett ebben a pár másodpercben és úgy érzem, hogy szívem meg kétszer nagyobb. Teljesen elfeledkezek mindenről, gondolataimat a rózsaszín köd veszi át. Megsimogatja a hátam és ugyan nem akarom, de megszakítom az ölelést. Nincs lelkierőm megkérdezni, hogy mi történt vele mostanság, mert tudom, hogy mi vagy ki lesz a válasz. Sophia, ez egyértelmű. Most biztos boldogabb, mint valaha és többször csókolja meg azt a lányt, mint ahányszor anyukájának puszit adott. Irigylem Liamet és Sophiát is. Én már csak ezt a szerepet kaphatom ebben az elöregedett színdarabban. Az irigy kutyáét.

-Mi újság veled? – kérdezi és könnyem majd’ kicsordul. Nem akarok őszinte lenni, de ő az egyetlen személy, akinek hazudni se tudok. Nagy levegőt veszek és úgy érzem, majd szétrobbanok a boldogságtól.
-Mi lenne, ha lemennénk a bárba? – kérdezem és saját magamon is meglepődök. Nem néztem volna ki magamból, de igazán büszke is vagyok. Ez az Dani, megmerted kérdezni a volt barátod, hogy lemegy-e veled a bárba. Micsoda büszkeség, most már dagadhat a májad!
-Menjünk – mondja és elindulunk a lift felé. Nem tudom, hogy miről fogunk beszélni, mivel ez a kevés út is csöndben telik, de remélem, hogy egy kávé vagy tea, felold engem. A lift megérkezik és beszállunk. Nem beszélünk, de így is megértem, amit mondani akar. Szeret és el akar venni. Hangosan felnevetek erre a gondolatomra és szegény Liam látszólag nem érti, hogy mit csinálok. Gondolom, hogy az jár a fejében, hogy vagy szívtam valamit vagy a külön töltött idő volt rám hatással. Próbálom abbahagyni ezt az idegesítő vihogást, de nem megy. Egyre hülyébbnek érzem magam és mikor leérünk, köhintek egyet és bocsánatot kérek. Nem akarok magyarázkodni, hogy mi volt ez a kitörés, nem is tudom, milyen oka lenne rá, hogy megkérdezze, mivel tudtommal semmi közünk egymáshoz. Csupán két elhidegült barát vagyunk.. csak. – Mit kérsz? – kérdezi a bárba érve és rápillantok a kivetített étlapra a falon. Elgondolkozok, majd miután kiválasztottam megszólaltam.
-Egy jegeskávét – bólint és odasétál a kasszához. Én szememmel keresgélni kezdek egy üres asztalt, majd rálelek egy bőr foteles beszédhez tökéletesen illő sarkot. Megbököm Liam vállát és mutatok a kijelölt hely felé, mire összevonja a szemöldökét és eldünnyög egy „oké”-t. Elindulok, de nem egészen sikerül az útvonalat zökkenőmentesen megtenni. Elsőnek neki megyek egy házaspár asztalának, majd egy kislány székének és végül, hogy tökéletes legyen a só, megbotlok egy szőnyegben és orra essek. Próbálok feltápászkodni és fájlalni kezdem az orrom. Szegény ebben a pár órában, napban már sok megpróbáltatáson ment keresztül. Elsőnek Eleanor repesztette be egy ajtóval, most meg egy szőnyeg támadt rá. Micsoda veszélyes életet élek! Mire már sikeresen leülök, Liam is megérkezik, de látom nevető ráncait a szeme sarkánál és biztos vagyok benne, hogy látta az előbbi kis malőrt. – Ne nevess! – mondom, de visszagondolva én se tudom nagyon visszafogni a röhögést. – Köszönöm – leteszi elém a jegeskávémat és beleszürcsölök. Leül a jobb oldalamra és körbenézek a bárban.

Az egész olyan, mintha egy másik hotelban lennénk. Míg kint minden fehér, itt piros és fekete színvilág ural mindent. Kivéve a falakat, mivel azok fehérek, de a lámpák piros burába vannak, így olyan mintha olyan szín világítana. A bőrfotelek feketék, de a bárszékek pirosak. A padló sötétbarna parketta, de halványpiros szőnyegek fedik néhol. Elkezdek szemezni azzal az eggyel, ami rám támadt, de pislogok és ezzel veszítek. Nem is mondanám elegánsnak a helyet, de a halk gitár és a duruzsolás annyira élettel teli, hogy ki merem jelenti teljes mértékben, hogy ehhez a hotelhez illik. Elegáns és felnőttes.
-Mesélj valamit – mosolygok a mellettem ülő, borostás fiúnak. Mit beszélek? Nem fiú, hanem férfi. Egy érett, igazán vonzó férfi.
-Hát most is turnézok, de lesz még két nap kikapcsolódásunk ezért úgy gondoltam, hogy edzek és elmegyek a vízpartra. Rég úsztam olyan nagyon nagy távot és már hiányzik. Aztán jönnek a próbák és egy koncert és megyünk is el, egyenesen Perthbe. Ott is koncert, aztán utazás – meséli és ahogy említi ezeket a szavakat, szemében felcsillan valami. Érződik, mennyire szereti azt, amit csinál. – Nem is nagyon áll másból az életem, de ez sokkal jobb, mint ha például katona lennék és minden nap hajnal 5-től este 10-ig szolgálatban lennék – elnevetjük magunkat. Együtt. Egymás szemébe nézve. Az furcsa, ha egy 25 éven túl lévő nő pillangókat érez a gyomrában egy 20 éves srác iránt? Nem? Oké, rendben, akkor normális vagyok. – És veled mizujs?
-Nem sokkal több, csak se katona, se énekes nem vagyok. Nemsokára kezdődnek az élő showk az X-Faktorban, megyek és táncolok. Aztán lehet, hogy megkérem Simont, hogy tegyen át az Ausztrália X-Faktorba, mert nagyon tetszik ez a hely és tök jó lenne, ha nem kéne hazamennem – nagyot nyelek és beleharapok alsó ajkamba. Ki kell mondanom. – Nem akarok hazamenni.

Látja, hogy ajkam lekonyul és megölel. Jól esik és szívem nagyot dobban. Vajon ő is ezt érzi? Azt, amit én? Neki is a torkába ugrik a gyomra, ha meglát? Vagy neki is voltak sírógörcsei tőlem? Nem, nem hiszem. Pedig most úgy a fülébe súgnék dolgokat. Például azt, hogy „Emlékszel arra mikor megígérted, hogy örökre az enyém leszel?” vagy „Mikor volt a két éves fordulónk emlékszel, hogy miket mondtál nekem este?”. Mindkettőre tudom a válaszát. Nem. Biztos, hogy nem emlékszik. Hogy miért nem? Mert nem tartotta be ezeket. A két éves fordulónkon berúgott, pedig rossz a veséje. Aznap este elsőnek –és megjegyzem utoljára- volt olyan durva velem. Azelőtt mindig gyengéd szavakkal illetett és végig puszilta a hasamat. Érzékeny és szenvedélyes csókokat adott. De akkor nem. Fájt, ahogyan hozzám ért. És én nem voltam a próbababája, hogy ezt eltűrjem. Nem akartam beletörődni és inkább veszítettem. Én maradtam alul a csatában. Tudom valaki azt mondja, hogy akik igazán szeretik egymást azok úgyis egyszer egymásra találnak. De velünk nem így volt. Mi köztünk egyre nagyobb lett a távolság. Én Londonban, Ő Ghanaban. Ő Los Angelesben, Én Európában. Két híres ember voltunk és vagyunk is, akiket nagyon ritkán sodrott össze a sors. Nekem fájt a távolság és egyre mélyebb sebeket hagyott bennem minden egyes mérföld, de ő csak boldogan élte az életét és Las Vegasban a póker után elvitte az kártyaadó lányt egy kis hancúrra a mosdóba. Mindent tudok, még azt is, amit nagyon nem kéne. Most nevetek ezeken, de akkor sírtam. De volt, hogy Ő is, egyenesen a színpadon. Sose felejtem el. Otthon ültem, néztem Szex és New Yorkot, amikor megszólalt a telefonom. Eleanor volt és felvettem. Sikítva mondta el, hogy Facebookon linkelt nekem egy videót és nézzem meg. Rákattintottam és megszólalt az Over Again. Liam sírt! A fiúk és Eleanor szerint is miattam. Sőt, még több millió directioner is ezt mondja. De az igazságot nem tudja senki. Sajnos én sem.
-És mi van Sophiammal? – mondom és mosolyt csalok arcomra. Nem szabad lelepleznem magam és amíg ő kerüli ezt a témát, én azt mondom, hogy vágjunk bele. Mondja bele a szemembe, hogy Sophia sokkal jobb az ágyba, mint én és ezerszer jobban csókol, mint én valaha is! Készen állok, csak vágja hozzám. Én már úgyis egy sebzett harcos vagyok.
-Megvagyunk – mondja és kikerekedik a szemem. Jegeskávémért nyúlok és számhoz emelem. Nagyon kortyolok és megigazítom az oldal frufrum. – Igazából nem tudom, hogy hogyan kerültünk egy közösségbe, csak annyit tudok, hogy régen osztálytársam volt. Most csak úgy feltűnt a környékemen és egymásba szerettünk.
És ennél a pontnál eltört bennem valami. Liam csak vonogatja a vállát és lazább, mint valaha. Tank topja tökéletes rálátást engem karizmaira és nagyot nyelek. A sírás egyre jobban fojtogat. Nem, most nem szabad sírnom és főleg nem szabad feltűnést keltenem. Csak megrázom a fejem és kikortyolom a megmaradt kávémat.
-Mennem kell, Eleanorral megyünk a belvárosba – mosolygok és nyomok egy puszit az arcára. Nem várom meg, hogy ő is ezt tegye, inkább felállok és elsétálok a liftig. Felérek és kisírom magam! A lift megérkezik, és miután becsukódik az ajtaja megint egyedül, magányosan és szomorúan érzem magam. Mikor megismertem a fiúkat fiatal és vad voltam. Most félénk és öreg vagyok. Elmúlt minden jó és szép.. ezzel együtt az idő is. Megérkezek a nyolcadik emeletre és benyitok a közös szobánkba, Eleanorral. De a lány nincs itt. Zsebemből előkeresem a telefonom és egyből tárcsázom. – Hol vagy? – kérdezem.
- Óóóóh bocsi, Louis-val eljöttünk a vízpartra. Bocsika, tényleg – mondja és becsapottnak érzem magam. Azt ígérte, hogy mindenhova elkísér és elfelejteti velem Liamet. Csodás. Idegesen kinyomom a telefont és elindulok Harryék szobája felé. Annyira az ideg uralkodik testemen, hogy becsapom az ajtónkat, majd lehunyom a szemem és benyitok a „Narry-lak”ba.

-Liam szereti azt a ribancot és ezt a szemembe is mondja ez a görény és Eleanor meg Louis-val van helyettem. Értitek ezt? – kinyitom szemem és meglepődök. Niall és Harry mellett Liam is hallotta ezt a szép kis monológot. Ajaj Danielle, most aztán nagy szarban vagy!

19 megjegyzés:

  1. Egyszerűen nem tudom mit mondjak! Ez az első blog ahol a fejezetek végén egyszerűen nem bírok magammal!:D Annyira kíváncsivá tesz*o* Semmi ötletem nincs h vajon mit fogsz kitalálni a következő részre:ooo A fejezeteket úgy kezdem el olvasni h előtte mondom "Most nagyon remélem h már összejönnek":DD Alig várom a folytatást *-*
    Így tovább!:)
    xxx L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Liza! :)
      Imádom a kommentjeidet olvasni, de tényleg! Én tudom már, mivel megírtam előre, de nem nagyon vagyok biztos benne, hogy tetszeni fog nektek. Hát azt, hogy összejönnének, az nem 100%, de azért egy kis reményt hozzá lehet fűzni. Mit beszélek itt? Nem spoilerezek. :D Vasárnap érkezik. :)
      Köszönöm szépen! :)
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  2. Amint kiraktad, fénysebességgel jöttem, láttam, és olvastam. Fájós kézzel, de muszáj írnom.
    Először is. Az első reakcióm, egy nagy szívdobbanás volt, Impossibble, imádom*-*
    Másodszor egy elég szép, magyar szó hagyta el a szám, majd egy alapos fejrázás. Basszus, én szenvedek, de Liam, c-c-c, itt valami nem stimmel. Tudom, még messze van, az hogy bevallja, hogy viszont szereti, és fájó látni, hogy Dani ennyire össze van törve, megint könnyes szemmel olvastam végig. Aztán megértem, hogy El elment, ő is keveset találkozik Louisval, de szólhatott volna, valami...
    A vége viszont, hát én ott majdnem szívbajt kaptam. Szó szerint, heart attack! Egyszerűen I M Á D O M! Annyira kifejezően leírod, hogy kész. Ááááájj, mi lesz itt még, kérem szépen?
    Borzasztóan jó rész lett, csak úgy suhantam a sorok közt, alig várom a vasárnapot, és jó kirándulást! :) <3
    xx, Bya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bya! :)
      Rettentően hálás vagyok a kommentedért pláne, hogy fájós kézzel gépelted be! Imposibble James Arthur előadásában nekem is nagy kedvencem, a szövege annyira a szívemhez nőtt, hogy az első a pillanattól tudtam, hogy az egyik résznek ez lesz a zenéje. :)
      Liam érzései én számomra is érthetetlenek és homályosak, de majd idővel meglátjuk mi lesz. Mondjuk ez furcsa, mivel én vagyok az író és én irányítom az érzéseit Paynonak. Haha.
      Ma fent lesz a rész és igaz, hogy beteg vagyok, de az ilyen kommentek után élvezet írni. :) <3
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  3. A vége a legjobb. OMG. Áá,de várom már a folytatást. Miért itt hagytad abba? Csak még egy mondat... Na jó. Normálizálódok. :D
    Hát mint a többi is, ez a rész is eszméletlenül jó lett! Újra megmutattad, hogy milyen tehetséges vagy és, hogy mennyire fantasztikus ez a blog.
    Olykor belemásznák a történetbe és ezt ordítanám: "Liam, Dani. Ti szeretitek egymást!" De persze ezt nem tehetem. :D
    So, nagyon, nagyon, nagyon siess a következő résszel!!! ♥

    Ölel: Ebony Rose Harris

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ebony! :)
      Függővéget akartam, hogy még jobban várjátok a folytatást. :D Ááááh én annyira nem értek veled együtt, hogy az hihetetlen, de köszönök szépen minden egyes szót, hihetetlen hálás vagyok érte! :) <3
      Amúgy nyugodtan másszál bele a történetbe, max. Dani egyik rossz pillanatában felrúg. ._. XDDD
      Ma érkezik. :)
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  4. Nagyon jó *-* várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  5. Te atya szent szűz mária,ez a rész azta,wow per-fect,eszméletlen,awsome,és nagyon sokáig tudnám sorolni mert nagyon szuper lett.És a vége,hát az nagy volt.Szegény Danielle,kíváncsi vagyok a következő részre.Imádom ezt a blogodat <3 :DD :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága SkyShine! :)
      Óóóh még ilyen felsorolást se kaptam, köszönöm szépen. Örülök, hogy "imádod" és köszönöm szépn! :) Xx

      Törlés
  6. Jézusom! Te lány, ha a héten nem lesz új rész, én nem tudom mit csinálok!:DD A vége az így... uhh így... nem tudok rá szavakat! Kérlek, kérlek, kérlek nagyon gyorsan hozd a részt!
    IR*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézusom IR*!
      Ma érkezik, de ekkora fenyegetés mellett, nem is akarok mást tenni. Szabályosan féltem egész héten. :D :))
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  7. annyira remélem..sőt tudom,hogy csavart viszel ebbe az egészbe még.:D De annyira jó:D és annyira kíváncsi vagyok,hogy sophia fog-e Daniellel találkozni:D nagyon várom már a vasárnapot:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóh drága Petra! :)
      Csavar az mindig kell bele, főleg olyan, amire nem számítottok. :D És ígérem az lesz!! Hőhő nem fogok semmit se elárulni. :P
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  8. OH MY F*CKING GOD. Öhm... bocsánat a káromkodásért, de kijött. Igen, ezt váltotta ki belőlem... ám nem rossz értelemben. Most próbálom összeszedni a gondolataimat és írni valami értelmeset.. de sajnos nem megy. Egyszerűen lefagytam. A vége valami elképesztő volt, ahogy az utolsó előtti mondatot olvastam, a szívem egy ütemet szabályosan kihagyott. Tényleg... én nem tudom mit mondhatnék, ezzel a fordulattal egyenesen belém fojtottad a szót. Képtelen vagyok mondani valamit, amit eddig még nem tudattam veled. A fantasztikus szóra nem tudok annyi szinonimát, amennyivel le tudtám írni a véleményemet. Egyszerűen... magával ragad, elvarázsol, vagy nem is tudom... bocsánat, de tényleg... rohadtul el vagyok ragadtatva. Tudtam - vagyis korábban feltűnt -, hogy iszonyat jól írsz, de ez... ez már profizmus. Te vagy a kedvencem, a kedvenc íróm/bloggerinám. Ne vitázz, így van. Ahogy leírod a dolgokat, le a kalappal. Remélem, nem hagyod abba mostanában. :)
    domii, xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Domii! :)
      Tudod akartam egy olyan fordulatot, amire senki sem gondolt, mert egy sima töriben Liam és Dani már rég egymás ágyában lennének, szóval remélem érted, hogy mire gondolok. Próbálom részről, részre egyre izgalmasabbá tenni ezt az egész Payzer világot. :)
      Hihetetlen nagy súlyú szavak ez nekem.. kedvenc bloggerina, profizmus.. még mindig hihetetlen számomra és vagy négyszer olvastam vissza. Tényleg! Nagyon szépen köszönök, mindent!! :) <33
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  9. Drága Zsuu!
    Egyszer már azt hiszem írtam már ide -ehhez a részhez-, egy kommentet, de lemerült a laptopom közben, szóval ezek szerint az eltűnt. Mekkora mázli, hogy megnéztem. Részhez. Egyszerűen awww. Olyan kis aranyosak voltak. És a vége, na itt lett nekem is végem. Kíváncsi leszek ebből hogy mászik ki Danielle. Siess a következővel. Már nagyon várom:')) És jobbulást.
    Ölel,
    Zoella. xx

    VálaszTörlés